Propagace české kultury v letech 1948-1989 – Eva PŠENICOVÁ
Eva PŠENICOVÁ
Bakalářská práce
Propagace české kultury v letech 1948-1989
Propagace kulturních akcí v Kroměříži v letech 1948-1989
Czech (Slovak) Advertising in 1948-1989
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou forem propagace v Československu v letech 1948 ? 1989. Hlavní pozornost je soustředěna na tištěnou formu propagace, především propagace kulturních akcí. Celé uvedené období je s přihlédnutím k historicko-politickému kontextu přehledně rozděleno na jednotlivé časové úseky, vytvářející osu celé práce, propojující tematicky teoretickou část s částí praktickou. Teoretická …víceAbstract:
Bachelor thesis inquires into advertising form analysis in Czechoslovakia in 1948-1989. The main focus falls on printed form of advertising, especially cultural event publicity. All mentioned periods are viewed from a historical and political point of view, and are divided into particular time sections. These time sections form axis of this thesis, they connect through thematically theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŠENICOVÁ, Eva. Propagace české kultury v letech 1948-1989. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku
Martina Hašková -
VIZUÁLNÍ ŘEŠENÍ A PROPAGACE KULTURNÍ PERIODICKÉ AKCE
Johana VORÁČKOVÁ -
VIZUÁLNÍ ŘEŠENÍ PROPAGACE KULTURNÍCH, SPORTOVNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ
Kristýna DUFKOVÁ -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Vizuální řešení - styl propagace kulturní, sportovní, společenské akce, události, výročí, jubilea
Alina PIATROVA -
VIZUÁLNÍ ŘEŠENÍ STYL nebo PROPAGACE: KULTURNÍ, SPORTOVNÍ, SPOLEČENSKÉ AKCE, UDÁLOSTI, VÝROČÍ, PŘÍLEŽITOSTI atd. + WEB
Maxim ČÁP -
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Radek Lunda -
Vizuální řešení, propagace kulturní akce - Historicko-kulturně-turistický průvodce po Ledči nad Sázavou a okolí.
Daniel HOTOVEC