Náběh nové školské legislativy z pohledu učitelů 1. stupně běžných škol – Martina SYRKOVÁ
Martina SYRKOVÁ
Diplomová práce
Náběh nové školské legislativy z pohledu učitelů 1. stupně běžných škol
Start of the new educational legislation from the perspective of teachers of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novou školskou legislativou z pohledu učitelů 1. stupně běžných škol. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů integrace a inkluze, popis vývoje inkluzivního vzdělávání, charakteristiky současného inkluzivního vzdělávání a jeho legislativní rámec. Empirická část je zaměřena na kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkové metody. Výzkum zjišťuje názory učitelů 1. stupně …víceAbstract:
This thesis deals with a new educational legislation from the perspective of teachers of elementary school. Theoretical part contains definitions of integration and inclusion, describes a process of forming of inclusive education, its current features and legislative framework. Empirical part focuses on a quantitative research by using questionnaire survey. The research tries to investigate opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYRKOVÁ, Martina. Náběh nové školské legislativy z pohledu učitelů 1. stupně běžných škol. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva