Space management vybrané obchodní jednotky – Kateřina KODATOVÁ
Kateřina KODATOVÁ
Bakalářská práce
Space management vybrané obchodní jednotky
Space management of a retail
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the space management of a selected retail unit, which is Billa supermarket in České Budějovice, and propose changes interpreted through the new model. The theoretical part is devoted to the literature. This section discusses the areas of space management, merchandising, which include mainly location of goods and sales promotion. Business range, layout, shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KODATOVÁ, Kateřina. Space management vybrané obchodní jednotky. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva