Denisa FRIČOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu

Marketing Strategies and CSR: The Role of Altruism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu neetického chování vybraných firem na vnímání jejich společenské odpovědnosti spotřebiteli. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové komunikace, společenské odpovědnosti firem, využití altruismu v marketingu a faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů. Dále jsou představeny základní informace, historie a vybrané skandály …více
Abstract:
The bachelor's thesis analyses the impact of unethical behaviour of selected companies on consumers' perception of their corporate social responsibility. The theoretical part defines key concepts of marketing, marketing communication, corporate social responsibility, the use of altruism in marketing, and factors influencing consumer purchasing behaviour. Furthermore, it presents basic information, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Olga Martinčíková Sojková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRIČOVÁ, Denisa. Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení