Marketingová komunikace projektu Cepík – Tomáš HRDLIČKA
Tomáš HRDLIČKA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace projektu Cepík
Marketing communication of the project Cepík
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Cepík, který provází děti předškolního věku zásadami zdravého životního stylu. Cílem bakalářské práce je identifikovat současnou marketingovou komunikaci projektu Cepík a navrhnout úpravy této komunikace, které povedou ke zvýšení počtu zapojených mateřských škol do projektu. V práci jsou použity průzkumy organizace z minulých let, které sloužily …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the Cepík project, which is focused on principles of healthy living of preschool children. The main aim of this bachelor thesis is to identify the current marketing communication of the Cepík project and create suggestions that will lead to an increase of kindergartens involved to this project. In the thesis are used marketing surveys won …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDLIČKA, Tomáš. Marketingová komunikace projektu Cepík. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová