Tomáš HRDLIČKA

Bakalářská práce

Marketingová komunikace projektu Cepík

Marketing communication of the project Cepík
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Cepík, který provází děti předškolního věku zásadami zdravého životního stylu. Cílem bakalářské práce je identifikovat současnou marketingovou komunikaci projektu Cepík a navrhnout úpravy této komunikace, které povedou ke zvýšení počtu zapojených mateřských škol do projektu. V práci jsou použity průzkumy organizace z minulých let, které sloužily …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the Cepík project, which is focused on principles of healthy living of preschool children. The main aim of this bachelor thesis is to identify the current marketing communication of the Cepík project and create suggestions that will lead to an increase of kindergartens involved to this project. In the thesis are used marketing surveys won …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRDLIČKA, Tomáš. Marketingová komunikace projektu Cepík. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická