Marie Skřivanová

Bakalářská práce

Marketingový mix CK Fischer, a.s.

Marketing mix of travel agency Fischer
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Fischer, a.s. Práce bude obsahovat i další rozbory (například zpracování SWOT analýzy firmy, marketingové srovnání s konkurenčními firmami atd.) Na základě provedených analýz budou představeny návrhy a doporučení pro zkoumanou CK.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.