Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu – Veronika VESELÁ
Veronika VESELÁ
Diplomová práce
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Didactic knowledge of the content of lessons of czech language focused on literary education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem "Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu". Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. První je část teoretická, která se zabývá základními pojmy, jako jsou didaktická znalost obsahu a její utváření a rozvíjení, učitelské vzdělávání, didaktická transformace, redukce a rekonstrukce, didaktická analýza …víceAbstract:
This diploma thesis deals of the topic "Didactical knowledge of the content in teaching Czech language with a focused on literary education." The diploma thesis is divided into theoretical and praktical parts. The first is a theoretical part, which deals with basic concepts such as pedagogical content knowledge and its formation and development, teacher training, didactical transformation, reduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Veronika. \textit{Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pn7x3a/.
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Veronika. Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. ČJ ZSV pro SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická transformace tématu Minerály, horniny a půda na 1. stupni ZŠ
Martin Havlín -
Srovnání děl 1984 George Orwella a Příběhu služebnice Margaret Atwoodové a jejich didaktická transformace
Lucie PAVLISOVÁ -
Aplikace problémové a badatelsky orientované výuky na vybrané přírodovědné a technické obory na střední průmyslové škole
Václav Pokorný -
Jak založit a provozovat živnost nebo malou firmu v oblasti pořádání kulturně-společenských akcí, zábav a koncertů? - učební text
Marek Horčic -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Srovnání Nesnesitelné lehkosti bytí Milana Kundery s Možnostmi milostného románu Jana Němce a jeho didaktická transformace
Barbora ŠUBROVÁ -
Moderní architektura města Duchcova a její didaktická transformace pro výuku výtvarné výchovy na 2. stupni ZŠ.
Sára JAKOUBĚOVÁ -
Didaktické přístupy vybraných německých průmyslových muzeí, technických památek a science center v expozicích a edukačních programech pro školy jako inspirace pro české prostředí.
Monika KUDELOVÁ