Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o. – Petra TOMEČKOVÁ, DiS.
Petra TOMEČKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.
Analysis of Demand for a New Product of the Company Profonda Culina, s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací …víceAbstract:
The aim of this thesis is to conduct a marketing survey for the expansion of the products of Profonda Culina company which will offer a new kind of jam labels. The theoretical part is focused on the definition of related marketing terms and concepts of marketing research. The analytical part deals with the applications of selected analyses and with the overall evaluation of collected information. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMEČKOVÁ, Petra. Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s. r. o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
Využití SWOT analýzy ve strategickém plánování
Barbora MATUŠKOVÁ -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK -
SWOT analýza vybraných konkurenčních hotelů
Milan STEHLÍK -
Využití SWOT analýzy při vlastním hodnocení školy
Jaroslav BÁLEK -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková