Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti – Petra BEDNAŘÍKOVÁ
Petra BEDNAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti
The project activities in the context of curricular reform at the primary school focused on the support of reading and literacy
Anotace:
Diplomová práce popisuje školskou kurikulární reformu v České republice, dále se zabývá projektovou činností zaměřenou na podporu čtenářství, čtenářské gramotnosti na prvním stupni základní školy. Analyzuje úroveň čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků Základní školy Velký Ořechov, podpořenou empiricky prováděným výzkumem. Kromě zmíněné analýzy je v práci popsána projektová metoda a vybrané aktivity …víceAbstract:
The thesis describes the school curricular reform in the Czech Republic and it also deals with the project activities focused on the support of reading, literacy at primary school. It analyzes the level of reading and pupils´ literacy at the Primary School Velký Ořechov, supported by empirical research. In addition to the mentioned analysis, the project method and other activities, which can be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zveřejnit od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNAŘÍKOVÁ, Petra. \textit{Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pokt1u/.
Jak správně citovat práci
BEDNAŘÍKOVÁ, Petra. Projektová činnost v kontextu kurikulární reformy na primární škole zaměřená na podporu čtenářství a čtenářské gramotnosti. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva