Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje – Marta OCHMANNOVÁ
Marta OCHMANNOVÁ
Bakalářská práce
Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje
Key competences of a child as means of its personality development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá klíčovými kompetencemi dítěte jako prostředku jeho osobnostního rozvoje. V teoretické části popisuje klíčové kompetence v předškolním vzdělávání, zaměřuje se na charakteristiku dítěte a vliv předškolního vzdělávání na dítě.Praktická část je zaměřená na zjištění úrovně klíčových kompetencí dětí v mateřské škole.Byl představen integrovaný blok a návrh aktivit vhodných pro děti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the key competences of the child as a means of his personal development. In the theoretical part, it describes key competences in preschool education, focusing on the characteristics of the child and the influence of preschool education on the child. The practical part is focused on determining the level of key competences of children in kindergarden. Was introduced to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OCHMANNOVÁ, Marta. Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Program logopedické intervence pro předškolní věk
Pavlína MAREŠOVÁ -
Pohybová průprava pro předškolní věk tanečního souboru Jaro
Karolína Němcová -
Herní předmět pro předškolní věk
Jonatan PRŮŠA -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Diskurz v televizním pořadu pro předškolní věk
Iveta Nováková -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva