Luděk HEŘMAN

Diplomová práce

Motivace zaměstnanců vybraného Call centra

Motivation of employees of the selected Call Center
Anotace:
Práce řeší problém cílené motivace zaměstnanců a s tím spojené účelnosti vynakládaných prostředků na její realizaci. V práci byl definován motivační profil a Herzbergův model, zejména v kontextu charakteristik generace Y. Cíle práce bylo dosaženo za pomoci elektronického dotazníkového šetření a následným provedením dvoukrokové shlukové analýzy. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na identifikaci motivačního …více
Abstract:
The thesis is dealing with an issue of targeted motivation of employees and suitability of used means for its realisation. The thesis has defined the motivational profile and Herzberg model, especially the characteristics of the generation Y. The aim of the thesis was reached by electronic questionnaire following by two-step cluster analysis. The questionnaire was targeted on the identification of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEŘMAN, Luděk. Motivace zaměstnanců vybraného Call centra. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management