Monika Říhová
Bakalářská práce
Fresh Label
Fresh Label
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán streetwear, sneakers a marketingová komunikace módní značky. Praktická část práce obsahuje nositelnou kolekci obuvi a doplňků.Abstract:
Bachelor thesis consists of two parts. In theoretical part are described streetwear,evolution of sneakers and marketing communication of fashion brand. Practical part consists of wearable collection of sneakers and accessories.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Říhová, Monika. Fresh Label. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.