Dominika Gulisová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.

Marketing communication by ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Škoda Auto a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix a také nové nástroje marketingové komunikace, kterými jsou mobilní marketing, virální marketing nebo influencer marketing. V praktické části je seznámení s firmou Škoda Auto, její konkurenční prostředí a komunikační mix. Dále je v …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Škoda Auto a.s. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communi-cation, communication mix and also new communication tools like mobile market-ing, viral marketing or influencer marketing. In the practical part is described the company Škoda Auto a.s. its competitors and communication mix. Also is in practi-cal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta