Analýza komunikačního mixu firmy ABC – Monika Peluňková
Monika Peluňková
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu firmy ABC
Analysis of the Communication Mix of the ABC Company
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy. V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix of the ABC Company. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts about marketing, marketing mix and marketing communication and its forms. In practical part is introduced the ABC company. Further the practical part deals with analysis of the current state of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Peluňková, Monika. Analýza komunikačního mixu firmy ABC. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Houdková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera