Possibility of Entry into the Textile Production Industry in the Czech Republic – Alice Turková
Alice Turková
Bakalářská práce
Possibility of Entry into the Textile Production Industry in the Czech Republic
Možnost vstupu na trh textilního průmyslu v České republice
Anotace:
Téma této bakalářské práce je Možnost vstupu na trh textilního průmyslu v České republice. Hlavním cílem práce je tedy vyhodnocení vstupu a následné atraktivity,které je vytvořeno na základě metody párového srovnávání. V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou následně aplikovány v praktické části. Hlavním zdrojem pro finální hodnocení je PEST analýza, Porterův model pěti sil, bariéry …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Possibility of entry into the textile production industry in the Czech Republic. The main goal is therefore evaluation of possible entry and attractiveness, which is done based on the method of pair comparison. In the theoretical part are described methods used in the practical part. The main foundation for the final assessment is PEST analysis, Porter´s Five Forces …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva