Dominika NOŽIČKOVÁ

Bakalářská práce

Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu

The Assessment of main indicators of marketing mix in hotel
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix ubytovacího zařízení. Tvorba marketingového mixu nemusí být nutně záležitostí velkých firem, nýbrž je vhodný také pro malé či střední podniky, aby byly schopné co nejefektivněji dosahovat svých předem stanovených cílů. V současné době je z důvodu pandemie Covidu-19 mnoho ubytovacích zařízení pod tlakem na změnu svých strategií a obchodních modelů. Tento …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the accommodation facility. The creation of a marketing mix is not necessarily a matter for large companies, but is also suitable for small or medium-sized enterprises to be able to achieve their predetermined goals as efficiently as possible. Currently, due to the Covid-19 pandemic, many accommodation establishments are under pressure to change …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOŽIČKOVÁ, Dominika. Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management