Ing. Pavel MOKREJŠ, Ph.D.

Bakalářská práce

Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)

(při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)

Didactics components used in the subject of Commodity studies (at teaching of the first year´s bachelors students at Faculty of Management and Economics)
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje učitelovy činnosti související s přípravou na hodinu, s realizací hodiny a s vyhodnocováním hodiny (pedagogická sebereflexe, pedagogická a didaktická diagnostika). Klíčová část je zaměřena na realizaci hodiny, v níž jsou zdůrazněny základní didaktické prvky ve výuce (cíl a obsah hodiny, vyučovací metody, didaktické prostředky a didaktické principy). Je rovněž …více
Abstract:
Theoretical part of bachelor thesis deals with teacher's activities to be related to a preparation, a carrying out and an evaluation of a lesson (pedagogic and didactics diagnostics). The key objective is focused on the carrying out of a lesson emphasizing the basic didactics components (the aim and the content of the lesson, teaching methods, didactics tools and didactics principles). In addition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006
Zveřejnit od: 22. 5. 2006
Identifikátor: 4204

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Svatava Kašpárková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOKREJŠ, Pavel. Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.