Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME) – Ing. Pavel MOKREJŠ, Ph.D.
Ing. Pavel MOKREJŠ, Ph.D.
Bakalářská práce
Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)
(při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)
Didactics components used in the subject of Commodity studies (at teaching of the first year´s bachelors students at Faculty of Management and Economics)
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje učitelovy činnosti související s přípravou na hodinu, s realizací hodiny a s vyhodnocováním hodiny (pedagogická sebereflexe, pedagogická a didaktická diagnostika). Klíčová část je zaměřena na realizaci hodiny, v níž jsou zdůrazněny základní didaktické prvky ve výuce (cíl a obsah hodiny, vyučovací metody, didaktické prostředky a didaktické principy). Je rovněž …víceAbstract:
Theoretical part of bachelor thesis deals with teacher's activities to be related to a preparation, a carrying out and an evaluation of a lesson (pedagogic and didactics diagnostics). The key objective is focused on the carrying out of a lesson emphasizing the basic didactics components (the aim and the content of the lesson, teaching methods, didactics tools and didactics principles). In addition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006
Zveřejnit od: 22. 5. 2006
Identifikátor:
4204
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Mgr. Svatava Kašpárková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOKREJŠ, Pavel. \textit{Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/prjzq3/.
Jak správně citovat práci
MOKREJŠ, Pavel. Didaktické prvky využívané v předmětu Nauka o zboží (při výuce studentů 1. ročníku bakalářského studia FaME). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
Klára NAVRÁTILOVÁ -
Návrh a realizace laboratorní úlohy demonstrující využití reléové automatiky
Radim Koutný -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Metodika přípravy učitele na výuku předmětu opravárenství a diagnostika
Štefan Maras -
Diagnostika vyučovacího procesu v odborném výcviku a v odborných předmětech
Miroslava Štauberová -
Priprava materialu pro tvorbu e-kurzu Informacni Architektura
Lucie Dvořáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek