Specifické potřeby žáka s ADHD na 1. stupni ZŠ – Marie MARYŠKOVÁ
Marie MARYŠKOVÁ
Diplomová práce
Specifické potřeby žáka s ADHD na 1. stupni ZŠ
Specific needs of hyperactive primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá syndromem ADHD a jeho kompenzací ve škole a obzvláště při výuce českého jazyka. Teoretická část pojednává o termínech spojených s hyperkinetickou poruchou, jejích projevech, diagnostice a legislativě. Všímá si i zohlednění dětí s ADHD ve vzdělávacích programech a s tím souvisejícím individuálním vzdělávacím plánem. Uvádí i nutnost upravení podmínek ve škole, třídě a při výuce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with ADHD syndrome and its compensation at school, especially in Czech lessons. The theoretical part concerns with terms connected with hyperkinetic disorder, its symptoms, diagnosis and legislation. This thesis describes the status of children with ADHD in The Framework Education Programme for Elementary Education and in the School Education Programme. It pursues also the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Zveřejnit od: 6. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARYŠKOVÁ, Marie. Specifické potřeby žáka s ADHD na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením
Lucie BEREŠOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Question as a Cross-Examination Strategy to Discredit a Witness: A Linguistic Analysis of the Defamation Case Johnny Depp V. Amber Heard
Karin Nestešová