Lucie SAILEROVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.

Marketing strategy of the company GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.
Anotace:
Ve své závěrečné diplomové práci se věnuji analýze marketingové strategie ve společnosti GOLF RESRT Karlovy Vary a. s. Tato společnost provozuje jedno z nejlepších golfových hřišť v České republice. Po stručném představení společnosti a popisu hřiště jsem se věnovala především rozboru marketingového prostředí s detailním zaměřením na konkurenční hřiště v Karlovarském kraji. Další kapitola se týkala …více
Abstract:
In my final dissertation I am focusing on the analysis of marketing strategy of the company GOLF RESORT Karlovy Vary a. s. This company operates one of the best golf courses in the Czech Republic. After a short introduction of the company and the course I mainly focused on the analysis of the marketing environment with a detailed orientation on competitive golf courses in the region of Karlovy Vary …více
 

Klíčová slova

marketing golf analýza strategie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SAILEROVÁ, Lucie. Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická