Barbora Erychlebová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy

New trends in marketing comunication
Anotace:
Hlavním cílem práce je představení marketingu, nových i starších marketingových trendů, porovnání s již zaběhlými trendy reklam a zjistit, jak je užitečný pro firmy. Práce obsahuje PESTLE a SWOT analýzu a výzkum ohledně marketingových trendů, kde autorka využívá dotazníku. Práce obsahuje jak odborná teoretická východiska, tak praktickou část, kde najde své uplatnění v praxi z pohledu marketingové strategie …více
Abstract:
The main goal of this work is to introduce marketing, both new and older marketing trends, compare them with established advertising trends and determine their usefulness for companies. The work includes PESTLE and SWOT analysis and research on marketing trends, where the author uses a questionnaire. The work contains both professional theoretical foundations and a practical part, where it finds its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON