Bc. Veronika MACHOVÁ

Diplomová práce

Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.

Creation of innovation strategy project for HIT, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce "Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o." je nalezení vhodného řešení, které by jí pomohlo zvýšit pravděpodobnost vzniku výstupů v podobě produktu, který se uplatní na trhu. A to u projektů financovaných prostřednictvím dotace, bez ohledu na to, zda do těchto projektů budou vstupovat jako spoluřešitelé nebo příjemci dotace. Teoretická část diplomové práce je zaměřena …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis {\clq}qThe Project of Innovative Strategy Creation of HIT, Inc.`` is to find the appropriate solution, which would help it to increase the probability of output creation in the form of product that will prevail in the marketplace. I focused in the projects supported via grants regardless of the fact, whether the company will be co-solver or grant payee. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12395

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHOVÁ, Veronika. Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.