Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o. – Bc. Veronika MACHOVÁ
Bc. Veronika MACHOVÁ
Diplomová práce
Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.
Creation of innovation strategy project for HIT, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce "Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o." je nalezení vhodného řešení, které by jí pomohlo zvýšit pravděpodobnost vzniku výstupů v podobě produktu, který se uplatní na trhu. A to u projektů financovaných prostřednictvím dotace, bez ohledu na to, zda do těchto projektů budou vstupovat jako spoluřešitelé nebo příjemci dotace. Teoretická část diplomové práce je zaměřena …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis {\clq}qThe Project of Innovative Strategy Creation of HIT, Inc.`` is to find the appropriate solution, which would help it to increase the probability of output creation in the form of product that will prevail in the marketplace. I focused in the projects supported via grants regardless of the fact, whether the company will be co-solver or grant payee. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHOVÁ, Veronika. Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost malých a středních firem k ESG reportování
Petra Smetáková -
Vyhodnocení možností odchodu vlastníka z rodinné firmy
Ján Kvietok -
Připravenost firmy Josef Škrkoň-Techplast, a.s. na trend Průmysl 4.0
Andrea Havlíčková -
Implementace a management fondů EU se zaměřením podnikání a inovace
Eva Švehlová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Outsourcing a řízení inovací v prostředí malého a středního podniku
Jan Štolpa -
DOPAD CSR A ZELENÉHO VEDENÍ NA KONKURENCESCHOPNOST PODNIKŮ: DŮKAZY Z INDICKÝCH MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ
Shivam Pal -
Inovace a rozvoj podnikání malých a středních firem
Ilja Faybysovych