Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě – Radomír Čamek
Radomír Čamek
Bakalářská práce
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Art in Advertisement: Hip-Hop Elements used in Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem umění v reklamě se zaměřením na prvky hip hopu a jejich využití v prostředí marketingové komunikace a skládá se ze dvou částí. První část je teoretická a na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů vyme-zuje nezbytné pojmy k dané problematice s orientací na využití prvků hip hopového umění v prostředí marketingové komunikace, což je nezbytný krok …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with a topic of an art in advertisement and is focused on the elemnts of Hip-Hop art used in environment of marketing communcation. This thesis is divided by two parts. The first part is dealing with a theoretical basics. I tis clarifying important words and describing each of the Hip-Hop elements, which is needed to continue on to the next part. First part is closed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čamek, Radomír. Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace hudebního festivalu
Martin Heinisch -
Propagace hudebního festivalu Hip Hop Kemp
Radek JANKŮ -
Íránská hip-hopová subkultura
Martin KOLLOUCH -
Street art jako jeden z projevů hip-hopové subkultury
Milena Pelinková -
Universal Zulu Nation jako nedílná součást hip hopové hudby a kultury
Nikola Zavřelová -
Proměna stylu hip hopového videoklipu s příchodem vydavatelství BiggBoss
Ondřej TOMŠŮ -
Hip Hop vs. Society and Society vs. Hip Hop
Jana PLANDOROVÁ -
Hip Hop: Rapová hudba jako cesta z ekonomické, kulturní a společenské izolace Afro-Američanů v 70. až 90. letech minulého století
Zdeněk Půža