Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o. – Veronika KROTKÁ
Veronika KROTKÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.
Analysis of marketing environment Atlantic product Třešňák Ltd.
Anotace:
V bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat se analýzou marketingového prostředí společnosti Atlantik produkt Třešňák s.r.o., která se zabývá prodejem rybích produktů a lahůdkářských specialit. Cíl mé práce jsem orientovala na zhodnocení současné situace firmy v marketingovém prostředí a na případné navržení změn ve využití uvedených vlivů v této vybrané firmě pomocí provedení analýzy makroprostředí …víceAbstract:
In my thesis, I decided to tackle the analysis of the marketing environment of Atlantic product Třešňák Ltd., which sells fish products and delicatessen specialties. The objective of my work I have focused on the assessment of the current situation of the company in the marketing environment and to propose any changes in the use of these influences in the selected company through the analysis of macro …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROTKÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pttgo1/.
Jak správně citovat práci
KROTKÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingové prostředí společnosti Milos
Kristýna Jůnová -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
Marek HRUBEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva