Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in electronic market – Jaspalsinh Thakor
Jaspalsinh Thakor
Bakalářská práce
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in electronic market
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to identify marketing strategies of specific company examples and increase the brand exposure in Europe and India. The study examines consumer behavior in the electronics sector, highlighting the impact of digital marketing on brand recognition and awareness. The research involved 215 electronics industry consumers and used a quantitative research methodology …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Martina Jarkovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THAKOR, Jaspalsinh. \textit{Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in electronic market}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/puot1s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana
Bismark Kwame Yeboah -
Effectiveness of Digital Marketing on the Buying Decision Process of University Students Dhaka City in Bangladesh
Asma Siddika -
In silico modelling of the effect of bacterial DNA fragmentation on gene counts using digital droplet PCR
Sebastian VRANJES -
Implementation of video games into ELT and its effect on development of language competencies of lower-secondary students
Šimon HRON -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses puot1s puot1s/2
2. 12. 2024