Jaspalsinh Thakor

Bakalářská práce

Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in electronic market

Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to identify marketing strategies of specific company examples and increase the brand exposure in Europe and India. The study examines consumer behavior in the electronics sector, highlighting the impact of digital marketing on brand recognition and awareness. The research involved 215 electronics industry consumers and used a quantitative research methodology …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2025
  • Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Oponent: Martina Jarkovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses puot1s puot1s/2
2. 12. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.