Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů – Martin Jakeš
Martin Jakeš
Bakalářská práce
Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů
Statistical analysis of factors influencing non-alcoholic beverages consumption preferences
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů. V teoretické části bakalářské práce je definovaný marketingový výzkum, jeho vznik a jsou popsány jednotlivé druhy, typy, směry a formy marketingového výzkumu. V teoretické části jsou dále popsány jednotlivé techniky marketingového výzkumu se zvláštním zřetelem na dotazníkové šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with statistical analysis of factors influencing preferences in the consumption of soft drinks. In the theoretical part of this work is defined a marketing research, its origin and describes the different kinds, types, directions and forms of marketing research. In the theoretical part are also described various marketing research techniques with special emphasis on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKEŠ, Martin. \textit{Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/puph7w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Eliška Vrbická -
Marketing cereálního nápoje Caro
Anna Pokorná -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal -
Ekonomické faktory trhu ropy/Economic Factors of the Oil Market
Dominik Lalák
Název
Vložil
Vloženo
Práva