Jan HABICH

Bakalářská práce

Sociální sítě ? Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

Social Networks-Formation of virtual communities and their use not only for marketing purposes
Anotace:
Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií …více
Abstract:
This work is analysis of current state of social media with accent on presence and building virtual communities for not only marketing purposes. Theoretical part explains some terms and changes which happend in the evolution of social media and also the change of user behavior. The goal of theoretical part is answer the hypotheses and show how to take advantage of electronic media evolution and user …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18747

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HABICH, Jan. Sociální sítě ? Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace