Sociální sítě ? Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely – Jan HABICH
Jan HABICH
Bakalářská práce
Sociální sítě ? Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely
Social Networks-Formation of virtual communities and their use not only for marketing purposes
Anotace:
Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií …víceAbstract:
This work is analysis of current state of social media with accent on presence and building virtual communities for not only marketing purposes. Theoretical part explains some terms and changes which happend in the evolution of social media and also the change of user behavior. The goal of theoretical part is answer the hypotheses and show how to take advantage of electronic media evolution and user …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18747
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABICH, Jan. \textit{Sociální sítě ? Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pv8xz1/.
Jak správně citovat práci
HABICH, Jan. Sociální sítě ? Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb
Vojtěch Pulec -
Moderní marketingová komunikace banky
Anežka Lustová