Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR – Kateřina Jarošová
Kateřina Jarošová
Bakalářská práce
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR
Satisfaction and loyalty of guests in accommodation facilities in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality hostů v ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zjištění míry spokojenosti hostů pomocí dílčích faktorů kvality a zhodnocení jejich vlivu na loajalitu hostů. Vyhodnocení probíhalo na základě zpracování dotazníkového šetření pomocí IPA analýzy a regresní analýzy. Výsledky práce ukazují, že na loajalitu mají nejvíce vliv faktory: atmosféra ubytovacího …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of satisfaction and loyalty of guests in accommodation facilities. The aim of the work is to determine the level of guest satisfaction using partial quality factors and evaluate their impact on guest's loyalty. The evaluation was based on the processing of a questionnaire survey using IPA analysis and regression analysis. The findings indicate that the guest's loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Finanční management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Baby Friendly Hotels in the City of Prague
Sebastian Armentano -
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Analysis of online sales channels for short term apartment rentals in Prague - case study of Ruterra Apartment s.r.o.
Anna Antonenko -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Analýza nedůvěry k institucím Evropské unie v době krize: případ České republiky
Tibor Vocásek -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová