Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky – Bc. Renáta Smolková
Bc. Renáta Smolková
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky
Project of Marketing Communication for Company Aspet with the Aim of Reaching out to New Customers
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu ke zlepšení současné marketingové komunikace ve firmě Aspet. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny zejména pojmy z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na představení společnost a analyzování současné marketingové komunikace firmy Aspet. V praktické …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to create a project to improve present marketing communication in the company Aspet. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and communication mix. The practical part is focused on the introduction of the company Aspet and analysing the current situation of marketing communication in the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLKOVÁ, Renáta. \textit{Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pvku2h/.
Jak správně citovat práci
Smolková, Renáta. Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková