Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Lenka NOVOTNÁ
Lenka NOVOTNÁ
Diplomová práce
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je prozkoumat oblast sociálních důsledků specifických poruch učení. Bezesporu mají specifické poruchy učení mají vliv na školní prospěch a celkové výsledky v rámci školní výuky. Jejich vliv je však mnohem širší a můžeme říci, že přináší jedinci se specifickou poruchou učení určité negativní osobní a sociální důsledky. Jsou stanoveny následující dvě hypotézy: Předpokládám …víceAbstract:
Target od the thesis is to explore the area of social consequences of specific learning disabilities. Specific learning disabilities have undoubtedly impact on academic performance and overall results in the context of school education. Their influence is much wider and we can say that it provides individuals with a specific learning disabilities a negative personal and social consequences. I established …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zveřejnit od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Lenka. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pw86pc/.
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Lenka. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-OV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Dětská obezita a pozice dítěte ve školní třídě
Tereza Cihlářová -
Vliv osobnostních determinant na sociometrickou pozici ve školní třídě adolescentů
Jindřiška Šmejkalová -
Determinanty sociometrické pozice žáka ve školní třídě
Pavel KALABZA -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Attachment a vztahy s vrstevníky ve školní třídě v období adolescence
Natálie BOROVSKÁ -
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě
Miloslava ŘÍHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva