Marketingový projekt internetové televize – Kateřina Červenková
Kateřina Červenková
Diplomová práce
Marketingový projekt internetové televize
Marketing project of internet television
Anotace:
Internet je dnes komunikačním prostředkem, který v České republice používá takřka 6 miliónů obyvatel a stal se výraznou součástí i pro vlastní prezentaci mnoha firem a projektů. Díky rozvoji, který v posledních letech videa na internetu zažívají, vznikl pro Českou republiku unikátní projekt s názvem internetová televize Stream.cz. Ta se snaží skloubit to nejlepší ze světa videoobsahu. Nabízí tak pro …víceAbstract:
Today, Internet is a communication tool that is used in the Czech Republic almost 6 million people and became a significant part, for the presentation of many companies and projects. The development, which in recent years, Internet video experience, the Czech Republic was unique project called Internet TV Stream.cz. It tries to combine the best of the world of video content. It offers its users to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Výchova k partnerství v neúplných rodinách
Irena Janíčková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Markéta Šplíchalová -
Analýza konkurence squashového centra
Václav Kučeja
Název
Vložil
Vloženo
Práva