Ing. Jarmila FOJTÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh

Project of the marketing comunication for the new product comming into the sales of the Unikov company
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a následně vytvořit projekt komunikačního mixu pro zavedení nového výrobku na trh v konkurenčním prostředí. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality, která v současné době přichází na trh s nabídkou několika nových typů zahradních křesel. Práce je rozdělena …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis is to analyse influence marketing communication of the company Unikov, Ltd. and its influence on the offering of the new product in the market. Company Unikov tries to produce metal garden furniture of the high quality. Today´s trend is the wide range of the latest types of garden armchairs. At first {--} in the theoretical part I have paid attention to this problem where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8409

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOJTÍKOVÁ, Jarmila. Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.