Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Naďa Nela ŠTĚPÁNKOVÁ
Naďa Nela ŠTĚPÁNKOVÁ
Diplomová práce
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
17287
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Naďa Nela. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pwoydq/.
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNKOVÁ, Naďa Nela. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Sociometrická pozice žáka s epilepsií
Magdaléna VOKURKOVÁ -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Determinanty sociometrické pozice žáka ve školní třídě
Pavel KALABZA -
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ -
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Kamila Novobilská -
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová
Název
Vložil
Vloženo
Práva