Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička" – Kateřina Roková
Kateřina Roková
Bakalářská práce
Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"
Loyalty Campaign "Dětská knihovnička"
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich oblíbeností u zákazníků. Analyzuje věrnostní kampaň Dětská knihovnička, kterou pět let za sebou pořádala společnost Ahold ve svých řetězcích Albert. Pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření práce objasňuje, jak zákazníci věrnostní kampaně vnímají, zda jsou oblíbené, či nikoliv a jakou oblíbenost si u nich získala kampaň Dětská knihovnička …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with loyalty programs and their popularity with customers. It analyses Dětská knihovnička loyalty campaign, organized by the Ahold company in its Albert chains for five years in a row. With the help of in-depth interviews and a questionnaire survey, the thesis clarifies how customers perceive loyalty campaigns, whether they are popular or not, and whether Dětská knihovnička …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Roková, Kateřina. Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička". Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Marketing cílený na děti
Petra Duchoslavová -
Marketing cílený na děti
Zuzana Nováčková -
Marketing cílený na děti
Alena Samková -
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Květa Olšanová -
Marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Z
Lucie Červená