Nákup a prodej ve firmě Tondach Česká republika s. r. o., závod Stod – Ondřej HRDINA
Ondřej HRDINA
Bakalářská práce
Nákup a prodej ve firmě Tondach Česká republika s. r. o., závod Stod
Purchasing and sales at Tondach Czech Republic s.r.o., establishment Stod
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo charakterizovat a zanalyzovat hlavní problémy nákupu a prodeje ve firmě TONDACH Česká republika, s. r. o., závod Stod a navrhnout opatření ke zlepšení v oblasti nákupu a prodeje firmy. K tomu bylo potřeba napřed charakterizovat a zanalyzovat nákup a prodej firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. První část práce je věnována teorii, která s nákupem a prodejem souvisí. Následuje …víceAbstract:
The objective of the thesis is to characterize and analyze the main problems of purchase and sale at TONDACH Czech Republic.r.o., establishment Stod and to suggest measures to improve the purchase and sale in the company. Therefore, it was necessary first to characterize and analyze the purchase and sale of TONDACH Czech Republic s.r.o., establishment Stod. The first part is devoted to theory related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42489
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDINA, Ondřej. Nákup a prodej ve firmě Tondach Česká republika s. r. o., závod Stod. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková