Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce – Bc. Zdeňka KREJČOVÁ
Bc. Zdeňka KREJČOVÁ
Diplomová práce
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Advertising research on LinkedIn with a focus on job offers
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměření na nabídku práce. Cílem této práce je porovnat mezi nejatraktivnějšími bankovními společnostmi pracovní inzeráty, které tyto bankovní společnosti zveřejňují na sociální síti LinkedIn. První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingu na internetu, zejména pak personálního marketingu a současných trendů v získávání nových …víceAbstract:
The topic of this master´s thesis is Advertising research on LinkedIn with a focus on the job offer. The main objective of this work is to compare the most attractive job offers across bank companies published on the social network LinkedIn. The first part of this thesis contains a theoretical definition of marketing on the Internet, personnel marketing and current trends in recruiting new employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČOVÁ, Zdeňka. Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální kariérní síť LinkedIn z pohledu absolventa KISK
Lucie Bělejová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
Nábor pracovníků na sociální síti LinkedIn v prostředí významných evropských firem
Daniel Žampa -
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
Kateřina Novotná -
Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn
Tereza Kačírková