Ing. Vladimír RYTÍŘ

Disertační práce

Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu

Sample Statistical Procedures in Marketing Research
Anotace:
Moje disertační práce se zabývá výběrovými statistickými postupy v marketingovém výzkumu. V běžném tržním prostředí je marketingový výzkum jedním z pilířů konkurenční výhody firmy. Marketingový výzkum nám pomáhá identifikovat procesy na trhu a míru uspokojení našich zákazníků. Metody matematické statistiky nám umožňují např. určit rozsah výběrového souboru, abychom mohli provádět přesné a spolehlivé …více
Abstract:
My doctoral work discusses sample statistical procedures in marketing research. In a current market environment marketing research is one of the pillars of a company´s competitive advantage. Marketing research help us to identify the processes in the market and the rate of satisfaction of our customers. Methods of mathematical statistics enable us ef. to specify the range of random sample so that we …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2007
Identifikátor: 5097

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 12. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Hurta, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYTÍŘ, Vladimír. Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu. Zlín, 2007. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 10. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe