Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes – Bc. Magdalena Tomášková
Bc. Magdalena Tomášková
Diplomová práce
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes
Speaking and peer feedback in lower-secondary English classes
Abstract:
This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá mluvními aktivitami a vrstevnickým hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více diskutována skrz konstrukt od Goh and Burns - Second language speaking competence. Druhá kapitola se zaměřuje na mluvní aktivity, které pomáhají rozvoji řečových dovedností. Na závěr definuje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomášková, Magdalena. Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce
Adéla HORNÍKOVÁ -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková -
Kontrolní procesy a jejich zpětná vazba ve veřejném sektoru
Petr Holan -
Zpětná vazba ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Gabriela Složilová -
Odpady jako zpětná vazba pro inovace
Robert Lafuntál