Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s. – Petra DOSTÁLKOVÁ
Petra DOSTÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.
Analysis of marketing communications firms Česká Zbrojovka corp.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě Česká zbrojovka a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace firmy. Teoretická část se zabývá zpracová-ním marketingových poznatků z odborné literatury. Výstupem praktické části je rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, marketingový výzkum a na základě výsledků jsou doporučeny nové návrhy a doporučení pro zlepšení oblasti …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with analysis of marketing communications company in Czech Zbrojovka. The main goal is to analyze the current situation of the firm. The theoretical part deals with the processing of marketing knowledge from the scientific literature. Practical outcome of the analysis of individual elements of marketing mix, marketing research and the results of the recommended new proposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22538
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁLKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace městského obvodu Slezská Ostrava
Denis Velčovský -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy
Martina Bolatzká -
Marketingová komunikace bank v ČR
Jaroslav Němec -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka
Jana KONEČNÁ -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě
Silvia Daňová