Petra DOSTÁLKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.

Analysis of marketing communications firms Česká Zbrojovka corp.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě Česká zbrojovka a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace firmy. Teoretická část se zabývá zpracová-ním marketingových poznatků z odborné literatury. Výstupem praktické části je rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, marketingový výzkum a na základě výsledků jsou doporučeny nové návrhy a doporučení pro zlepšení oblasti …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with analysis of marketing communications company in Czech Zbrojovka. The main goal is to analyze the current situation of the firm. The theoretical part deals with the processing of marketing knowledge from the scientific literature. Practical outcome of the analysis of individual elements of marketing mix, marketing research and the results of the recommended new proposals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22538

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOSTÁLKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika