Bc. David Jahoda

Diplomová práce

Rebranding hokejového klubu

Rebranding of a Hockey Club
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení komunikační strategie potenciálního rebrandingu hokejového klubu HC Olomouc, a to na základě analýzy rebrandingu konkurenčních klubů z českého prostředí HC Energie Karlovy Vary a HC Slavia Praha. K docílení co nejefektivnější komunikační strategie má dopomoct ověření použitých způsobů komunikace rebrandingu u zmíněných klubů v očích hokejové veřejnosti, zejména …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to design a communication strategy for the potential rebranding of the HC Olomouc hockey club, based on an analysis of the rebranding of competing clubs from the Czech environment HC Energie Karlovy Vary and HC Slavia Praha. In order to achieve the most effective communication strategy, the verification of the used methods of communication rebranding at the mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jahoda, David. Rebranding hokejového klubu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace