Hodnocení vlivu marketingové komunikace – Bc. Veronika VAŇKOVÁ
Bc. Veronika VAŇKOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení vlivu marketingové komunikace
Asssessment of marketing communication of brand
Anotace:
Cílem této diplomové práce na téma Hodnocení vlivu marketingové komunikace byl rozbor používaných nástrojů marketingové komunikace, které využívají mnou vybrané značky kvality potravin, a na straně druhé byly navrženy změny ovlivňující nákupní chování a vnímání značek cílovou skupinu. Pro zhodnocení vnímání marketingové komunikace z pohledu výrobců byl proveden kvalitativní výzkum, který čítá 51 oceněných …víceAnotace:
ina i Chutná hezky. Jihočesky a doporučit to nejlepší od místních, oceněných výrobců. Závěrem lze říci, že obě značky jsou v očích respondentů díky marketingové komunikaci mezi spotřebiteli známé a v porovnání s ostatními značkami kvality si stojí dobře.Abstract:
The aim of this work is to compare marketing communication of two chosen food quality brands and to analyse their influence on a selected target group. On behalf of this comparison there would be suggestions for changes influencing perception of these two brands amongst target group. The first hypothesis, which says the brand Regionální potravina is in the Southern Bohemia from chosen events to prompt …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Veronika. Hodnocení vlivu marketingové komunikace. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace regionálního projektu
Denisa Harkabusová -
Marketingová komunikace Regionálního operačního programu Jihozápad
Markéta Soukupová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková
Název
Vložil
Vloženo
Práva