Skryté kurikulum na víceletých gymnáziích – Anna SZÖNYIOVÁ
Anna SZÖNYIOVÁ
Bakalářská práce
Skryté kurikulum na víceletých gymnáziích
Hidden Curriculum in Grammar Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá skrytým kurikulem na víceletých gymnáziích. Využívá socio-kulturního přístupu ke studiu skrytého kurikula a porovnává dvě víceletá gymnázia. Práce v kvalitativní části je zaměřena na popis a komparaci skrytých kurikul na gymnáziích a využívá etnografické metody sběru dat. V kvantitativní části práce jsou testovány hypotézy, které vycházejí z kvalitativní analýzy a ověřují …víceAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on the hidden curriculum in grammar schools. I use a socio-cultural approach to the study of the hidden curriculum and I compare two grammar schools. In the qualitative part of the work I focuse on the description and comparison of hidden curricula in grammar schools and I use etnographic methods of the data collection. In the quantitative part of the work I test hypotheses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SZÖNYIOVÁ, Anna. Skryté kurikulum na víceletých gymnáziích. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole.
Kateřina VAŠATOVÁ -
Pozitivní vliv rodiny na vývoj dítěte s ADHD a jeho socializaci a chování ve škole
Lenka Nekužová -
Sociální aspekty socializace s důrazem na proces socializace v rodině a ve škole
Andrea ŠIGUTOVÁ -
Dveře dokořán -proces socializace dítěte ve waldorfské mateřské škole
Veronika FRAŇKOVÁ -
Skryté záškoláctví a další způsoby patologického chování
Dita Špačková -
Konceptualizace vzdělávacího obsahu umění a kultura v České a Finské republice
Kateřina Škubalová -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková