Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public? – Bc. Silvie FAIGLOVÁ
Bc. Silvie FAIGLOVÁ
Diplomová práce
Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?
Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?
Abstract:
The master thesis deals with the question how the Hyundai Motor Manufacturing Czech presents itself to the public through its homepage. -a homepage is characterised as a newly emerged genre -analysis of the homepage -the aim of the thesis is to find out which strategies and moves Hyundai uses to create its positive image and to establish certain position at the market -the thesis deals with cultural …víceAbstract:
Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem se prezentuje společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech na své oficiální domovské webové stránce. -domovská stránka je charakterizována jako nově vzniklý žánr -analýza domovské webové stránky -práce si klade za cíl zjistit, jak si společnost Hyundai prostřednictvím webové stránky buduje pozitivní obraz a pozici na trhu -práce zahrnuje kulturní prvky, které …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Zveřejnit od: 9. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FAIGLOVÁ, Silvie. \textit{Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/pzmklf/.
Jak správně citovat práci
FAIGLOVÁ, Silvie. Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Advertising in Lingua Franca: English Versions of Czech University Web Sites
Barbora ŠEBESTOVÁ -
Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě
Pavla Girardová de Villars -
Pracovní prostředí a kultura jihokorejských firem
Sara Kang CIENCIALOVÁ -
Obchodní kultury asijská versus evropská, analýza České republiky a Koreje
Vendula Paldusová -
Srovnávací analýza českého a korejského přístupu k překladu dialogu ve hře Zaklínač 3: Divoký hon s důrazem na kategorii zdvořilosti a užitá oslovení
Denisa POLÁČKOVÁ