Motivace nákupního chování Generace Y. – Bc. Roman Cibulka
Bc. Roman Cibulka
Diplomová práce
Motivace nákupního chování Generace Y.
The Motivation of Shopping Behavior Generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na motivace nákupního chování Generace Y a sleduje kulturní a společenské změny, které do značné míry ovlivňují nákupní rozhodovaní této mladé generace. Práce definuje Generaci Y a nabízí mnohá teoretická východiska a přístu-py k vymezení její věkové hranice. Srovnává rozdílné sociální geografie, aby zjistila, že přes rozdílnou historii různých ekonomik, neexistují významné …víceAbstract:
The thesis is focused on motivation of buying behavior of Generation Y and is monitoring cultural and social changes that are important for buying decisions of this young generation. The thesis defines Generation Y and offers many theoretical solutions and approaches to set age borders of this generation. It compares different social geogra-phies to find out that although of many differences in various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cibulka, Roman. Motivace nákupního chování Generace Y.. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Karolína Šašková -
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
Viktorie Oderská -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ -
Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
Lucie Ságnerová -
Reklama a její vliv na nákupní chování
Kateřina Čechurová