Možnosti a význam výuky výtvarné výchovy u žáků se zrakovým postižením v základním vzdělávání – Natálie SEKYROVÁ
Natálie SEKYROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti a význam výuky výtvarné výchovy u žáků se zrakovým postižením v základním vzdělávání
Possibilities and importance of art education of pupils with visual impairment in elementary education
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou možnosti a význam výuky výtvarné výchovy u žáků se zrakovým postižením v základním vzdělávání. Cílem bakalářské práce je představit možnosti a význam výtvarné výchovy pro rozvoj kognitivních funkcí a motoriky horních končetin žáků mladšího školního věku se zrakovým postižením. Praktickým záměrem je vytvoření modifikace školního vzdělávacího programu (dále jen ŠVP) předmětové …víceAbstract:
The theme of this thesis is the evaluation of the possibilities and importance of art education of pupils with visual impairment in elementary education. The aim of the thesis is to present the possibilities and importance of art education for the development of cognitive and motor function of the upper limbs of young learners with visual disabilities. The practical aim is to create a modified school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Zveřejnit od: 4. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEKYROVÁ, Natálie. \textit{Možnosti a význam výuky výtvarné výchovy u žáků se zrakovým postižením v základním vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/q3ro6x/.
Jak správně citovat práci
SEKYROVÁ, Natálie. Možnosti a význam výuky výtvarné výchovy u žáků se zrakovým postižením v základním vzdělávání. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole
Sára Švecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva