Špecifiká rodinných podnikov vo vzťahu k obchodnej a marketingovej činnosti – Bc. Alžbeta Hrušková
Bc. Alžbeta Hrušková
Diplomová práce
Špecifiká rodinných podnikov vo vzťahu k obchodnej a marketingovej činnosti
Špecifiká rodinných podniků ve vzťahu k obchodní a marketingové činnosti
Anotace:
Hrušková, A. Špecifiká rodinných podniků ve vzťahu k marketingové a obchodní činnosti. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové a obchodní činnosti rodinných podniků. Zpracování problematiky předchází studium tuzemské, a především zahraniční odborné literatury. V návaznosti na získaná sekundární data probíhá sběr primárních dat prostřednictvím …víceAbstract:
Hrušková, A. The specifics of family business in relation to marketing and business activities. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with specifics of marketing and business activities of family businesses. The adaptation of the issue precedes the study of domestic and foreign professional literature. Following the acquisition of secondary data, the collection of …víceAbstract:
Hrušková, A. Špecifiká rodinných podnikov vo vzťahu k marketingovej a obchodnej činnosti. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práca sa zaoberá špecifikami marketingovej a obchodnej činnosti rodinných podnikov. Spracovaniu problematiky predchádza štúdium tuzemskej a predovšetkým zahraničnej odbornej literatúry. V nadväznosti na získané sekundárne dáta prebieha zber primárnych …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović