Komunikační mix vybraného podniku – Marie Hlavínková
Marie Hlavínková
Bakalářská práce
Komunikační mix vybraného podniku
Communication mix of selected company
Anotace:
Hlavínková, M. Komunikační mix vybraného podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Cílem této bakalářské práce je návrh nového komunikačního mixu ve vybraném podniku, který obsahuje předpokládané doporučení a jejich ekonomické zhodnocení. V teoretické části práce jsou uvedeny poznatky z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Nový komunikační mix je vytvořen na …víceAbstract:
Hlavínková, M. Communication mix of selected company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.The objective of this bachelor thesis is to propose a new communication mix in a selected company, which includes the assumed recommendations and their economic evaluations. Knowledge in the field of marketing communication and communication mix is presented in the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev