Využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů – Eliška KUBALOVÁ
Eliška KUBALOVÁ
Bakalářská práce
Využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů
Use of mobile applications in the training of cognitive functions in seniors
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů. Cílem práce je ukázat možné využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých kognitivních funkcí, jejich hodnocení a kognitivní trénink, dále je zde vysvětleno stáří a stárnutí a změny doprovázející …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the use of mobile applications in cognitive training in seniors. The thesis aims to show the possible use of mobile applications in cognitive training in seniors. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part includes a description of individual cognitive functions, their assessment, and cognitive training. Furthermore, ageing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Tereza Kopecká
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBALOVÁ, Eliška. Využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ergoterapie / Ergoterapie
Práce na příbuzné téma
-
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Jozefina Perdedaj -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Terezie Sklenářová -
Mobilní aplikace sportovních her
Jan Havlásek -
Mobilní aplikace pomáhající při hře na kytaru
Šimon Smrček -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Tvorba hybridní deskové hry včetně podpůrné mobilní aplikace
Jiří Krátký -
Implementace hry jako mobilní aplikace s využitím engine UNITY
Jakub Macek -
Mobilní aplikace pro naskenování hry Hitori z novin a její dohrání
Monika Burešová