Postoje učitelů ke koncepci školních poradenských pracovišť – Mgr. Renáta JALŮVKOVÁ
Mgr. Renáta JALŮVKOVÁ
Bakalářská práce
Postoje učitelů ke koncepci školních poradenských pracovišť
The Attitudes of Teachers to the school counselling work places conception
Anotace:
Cílem této práce bylo zodpovědět otázku ?Jaké postoje zaujímají učitelé běžných škol, které mají zřízeno školní poradenské pracoviště, ke koncepci ŠPP?. Základem teoretické části bylo vymezení pojmů školní poradenská psychologie, školní poradenské pracoviště, školní psycholog, školní speciální pedagog, kompetence třídního učitele. Ve druhé, empirické části se snažíme odpovědět na základní a dílčí výzkumné …víceAbstract:
The aim of this Bachelor?s Thesis is to find out what is the attitude of school teachers towards the concept of established School Consulting Centres. The main theoretical part specifies terminology such as school behavioral psychology, school consulting centre, school psychologist, special pedagogy teacher and competence of the form teacher. The second empirical part covers our answers to the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2011
Identifikátor:
124894
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JALŮVKOVÁ, Renáta. Postoje učitelů ke koncepci školních poradenských pracovišť. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů k integraci ve školní TV na Vyškovsku
Barbora PROCHÁZKOVÁ -
Postoje učitelů základní školy ke školní integraci
Radka Vidláková -
Školní sociální pracovník - postoje pedagogických pracovníků základních škol
Eva HODKOVÁ -
Spolupráce školního speciálního pedagoga a školního psychologa v rámci školního poradenského pracoviště
Gabriela SKULINOVÁ -
Školní speciální pedagog
Barbora TEMPÍROVÁ-KOTRLÁ -
Začínající školní speciální pedagog - rizika a úskalí pracovní pozice
Hana MOLZEROVÁ -
Speciálněpedagogická diagnostika z hlediska školního poradenského pracoviště a školního speciálního pedagoga
Simona SZURMANOVÁ -
Školní speciální pedagog
Veronika ŠTĚPÁNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva