Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic – Jan LONDA
Jan LONDA
Bakalářská práce
Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic
Research of a Reputation and Corporate Image of the Company Aircraft Industries, a.s. in the Region for the Company Aircreft Industres from Kunovice.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o známosti a korporátní image firmy Aircraft Industries, a.s. v rámci regionu Uherskohradišťska a Zlínska. Práce je rozdělena na dvě části. Teore-tická část se zabývá analýzou marketingového a komunikačního mixu a způsoby marketin-gové komunikace. Praktická část zahrnuje představení společnosti, využitou metodiku jed-notlivých částí výzkumu a výsledky výzkumu. V závěru …víceAbstract:
This bachelor thesis is about fame and corporate image of Aircraft Industries, a.s. in region Uherské Hradiště and Zlín. The thesis is devided on two parts. The first is theoretical that inquires into analysis of marketing and communication mix and inquires into wals of mar-keting communication. The practical part includes a presentation of company, the result of research and metodology of every part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ján Porvazník, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LONDA, Jan. \textit{Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/q4unbf/.
Jak správně citovat práci
LONDA, Jan. Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova