Výuka anglického jazyka ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností – Eliška SKÁCALOVÁ
Eliška SKÁCALOVÁ
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
English language in teaching of pupils with impaired communication ability
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výuku anglického jazyka ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou komunikace, řeči a jazyka, komunikační schopností a narušenou komunikační schopností, dále vymezuje vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v aktuální legislativě, obecně ji definuje, uvádí její …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on teaching English in the education of pupils with impaired communication skills. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with issues of communication, speech and language, communication ability and impaired communication ability, further defines the education of students with impaired communication ability in current legislation, generally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÁCALOVÁ, Eliška. Výuka anglického jazyka ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj práce s informacemi ve školní praxi se zaměřením na schopnost psaní odborného textu u žáků 9. tříd základních škol
Veronika Jílková -
Komunikační schopnost dětí předškolního věku
Pavla KREJZKOVÁ -
Efekt projektového vyučování na schopnost poskytování první pomocí u žáků prvního stupně základních škol
Veronika VÁGNEROVÁ -
Výskyt narušené komunikační schopnost a specifických poruch učení u žáků 2. stupně běžných základních škol
Jana Kuruczová -
Narušená komunikační schopnost a školní edukace u extrémně nedonošených dětí v mladším školním věku
Ludmila Račanská -
Pohledy žáků středních škol na narušenou komunikační schopnost
Dagmar Mrkvová -
Narušená komunikační schopnost u žáků na prvním stupni běžné základní školy
Michaela Schröterová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková
Název
Vložil
Vloženo
Práva